The best way to be remembered is to be memorable!
«The best way to be remembered is to be memorable!». Αυτή είναι μία από τις βασικότερες παραδοχές και για τα brands σήμερα, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει ότι, είναι πιθανόν να πραγματοποιήσουν αγορά μετά τη συμμετοχή τους σε εκδήλωση ή εμπειρία ενός brand, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη δημιουργία θετικών συναισθημάτων για το brand.
Η παραδοχή αυτή δημιουργεί μία σειρά από προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι marketers, όπως η σύνδεση του φυσικού με τον ψηφιακό κόσμο, η χρήση της τεχνολογίας για τη δημιουργία μοναδικών στιγμών, η συνεργασία με influencers, η μέτρηση και η μεγιστοποίηση του ROI. Σε αυτές τις θεματικές εστίασε το Experiential Marketing Conference, που διοργάνωσε η Boussias Communications και το Marketing Week την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου στο Maroussi Plaza.
Τεχνολογία και συναίσθημα μετατρέπουν την εμπειρία σε loyaltyΣε ένα περιβάλλον με αυξανόμενο «θόρυβο», το wow effect είναι όλο και πιο δύσκολο να επιτευχθεί. Στο Experiential Marketing Conference, διεθνώς καταξιωμένοι experiential marketers και στελέχη της ελληνικής αγοράς μοιράστηκαν πολύτιμα insights και εξέθεσαν υποδειγματικά cases για τη χρήση της τεχνολογίας με στόχο της ενίσχυση των live events, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αυθεντικότητας ως παραμέτρου που καθιστά μια εμπειρία engaging ακόμα και για το απαιτητικό κοινό της GenZ. Σε μια εποχή που το budget για live ανεβαίνει, ανέλυσαν όλες τις διαστάσεις του engagement και τους τρόπους αξιοποίησής τους, ενώ παρουσίασαν τα νέα interfaces που αναμένεται να κυριαρχήσουν. Παράλληλα, τόνισαν την ανάγκη για emotional storytelling στα brand activations για την ανάκληση και τη δημιουργία sharable αναμνήσεων και ανέδειξαν την «ελευθερία εντός πλαισίου» ως την καλύτερη «συνταγή» influencer marketing. Φυσικά, ιδιαίτερα απασχόλησε το θέμα του ROI και συζητήθηκαν τρόποι μέτρησης και βελτιστοποίησής του, με στόχο τη μετατροπή της εμπειρίας σε conversion και loyalty.
Τη διεθνή εμπειρία του experiential μετέφεραν οι: Alex Hamilton, Head of Innovation, Isobar, Maarten Schram, Founder/Managing Director, LiveCom Alliance & Managing Director, IDEA (Independent Dutch Event Association), Dr James Morgan, Senior Lecturer in Events, University of Westminster- Founder, Event Tech Lab, Δρ. Δρόσος Δρόσος, BU Content Manager, Coca-Cola Central & Eastern Europe Business Unit, The Coca-Cola Company, Ilka Dzeik, Senior Partner, Event ROI Institute Europe και Maarten Hogenhuis, Producer & Partner, XSAGA. Τέλος, την ελληνική εμπειρία κατέθεσαν από την πλευρά των agencies οι Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head/ Partner, Κέντρο Προώθησης Πωλήσεων, Ναταλία Συμεωνίδου, Strategic Planning Director, Momentum Athens και Ειρήνη Περουτσέα, Business Development & Mίνα Θανασούλια, Αccount Manager, Concept on Action. Από την πλευρά των brands η Νατάσα Λαγού, Brand PR Manager, Communication & Corporate Affairs Division, Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε την καμπάνια «No Drama Sundays», η Δόμνικα Σκρέτα, Head of Marketing & Communications, Antenna Music το «Ζήσε το ραδιόφωνο αλλιώς», ο Γεώργιος Κασκαρέλης, Marketing & Communication Specialist, Eurolife ERΒ Ασφαλιστική την ενέργεια «Το Συνταξιοδοτικό στην Ελλάδα του σήμερα», η Τζόση Βιτζηλαίου, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, Άμβυξ την καμπάνια «Το Gin Hendrick’s, το πιο Ασυνήθιστο Τζιν, παρουσιάζει τον παράξενο κόσμο του Hendrick’s Circus!», η Βαλεντίνη Κυριακίδου, PR & Image Manager, Oriflame το case «Oriflame 50 Years Anniversary Conference» και η Όλγα Ζαροκανέλλου, Senior Brand Manager Premium Spirits, Coca-Cola 3E την καμπάνια «Famous For Your Reason campaign».
ΧΟΡΗΓΟΙΧορηγοί του συνεδρίου ήταν οι Concept On Action, Momentum, Sales Promotion Center και Zazoo, και υποστηρικτές οι MAD In Media και Prinker. Χορηγός Διερμηνείας ήταν η Podium και Conference Experience Sponsor το Conferience.