
Τη διεθνή εμπειρία του customer experience μετέφεραν οι: Jorge Alvarez, Associate Strategic Design Director, Designit, Michael Jonhston, Design Strategy Director, Idean, Diego Dalia, Senior Service & Interaction Designer, Fjord, Val Scholz, Head of Engagement, Revolut, Gustavo Burnier, Managing Director & Executive Board Member, Designit, Fotis Karonis, 5G Executive Lead, BT Group, Sidar Sahin, Experience Designer, Former VP, Principal Designer, Barclaycard, Mat Mallpass, Course Coordinator MA Industrial Design, Central Saint Martins, UAL.Τέλος, την ελληνική εμπειρία τους κατέθεσαν οι: Λουκάς Πετρούνιας, Director, Customer Experience & Loyalty, Τράπεζα Πειραιώς, Giovanni Δημητριάδης, Optimal HR Group Senior Business Consultant, Paula Bannerton, Manager, Customer Experience Team, Interamerican, Χριστίνα Σταυρινάδου, General Manager, ignota.io. Επιπλέον, στην ενότητα του συνεδρίου με τις παρουσιάσεις που σκιαγράφησαν το τοπίο της ελληνικής αγοράς, η Γεωργία Κόρμπου, Business Development Director της Braincandy Group, έδωσε από την πλευρά της ενδιαφέροντα ερευνητικά δεδομένα για το customer experience στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων, το CX στην Ελλάδα δεν έχει ηλικιακά group, βρίσκεται σε βασικό επίπεδο, ενώ και η ίδια τόνισε το σημαντικό ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα.
Το συνέδριο τέλεσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), ενώ χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι Optimal HR Group και OTEAcademy, υποστηρικτές οι ignota.io και Mad in Media, ενώ Conference Experience Sponsor το Conferience.