Ολοκληρώθηκε το CX Summit, το πρώτο ελληνικό συνέδριο το οποίο εστίασε αποκλειστικά στο Customer Experience, σε ένα εύρος που κάλυψε retail, physical experiences, services και digital. Το CX Summit πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου στην OTEAcademy από το MarketingWeek και την Boussias Communications. Οι ομιλητές, σημαντικοί διεθνείς και Έλληνες experts, έφεραν στο προσκήνιο τον ρόλο των ιδεών, του design και της δημιουργικότητας στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη του customer experience. Κοινός τόπος όλων των εισηγητών, υπήρξε η βασική αξία της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, που διέπει τον σχεδιασμό όχι μόνον των τελικών εμπειριών που θα εισπράξουν οι καταναλωτές, αλλά και τον σχεδιασμό της συνολικής «εμπειρίας» της εταιρείας, ξεκινώντας από τον εταιρικό σκοπό και το ανθρώπινο δυναμικό και καλύπτοντας όλες τις λειτουργίες και δραστηριότητες του οργανισμού.
Τη διεθνή εμπειρία του customer experience μετέφεραν οι: Jorge Alvarez, Associate Strategic Design Director, Designit, Michael Jonhston, Design Strategy Director, Idean, Diego Dalia, Senior Service & Interaction Designer, Fjord, Val Scholz, Head of Engagement, Revolut, Gustavo Burnier, Managing Director & Executive Board Member, Designit, Fotis Karonis, 5G Executive Lead, BT Group, Sidar Sahin, Experience Designer, Former VP, Principal Designer, Barclaycard, Mat Mallpass, Course Coordinator MA Industrial Design, Central Saint Martins, UAL.Τέλος, την ελληνική εμπειρία τους κατέθεσαν οι: Λουκάς Πετρούνιας, Director, Customer Experience & Loyalty, Τράπεζα Πειραιώς, Giovanni Δημητριάδης, Optimal HR Group Senior Business Consultant, Paula Bannerton, Manager, Customer Experience Team, Interamerican, Χριστίνα Σταυρινάδου, General Manager, ignota.io. Επιπλέον, στην ενότητα του συνεδρίου με τις παρουσιάσεις που σκιαγράφησαν το τοπίο της ελληνικής αγοράς, η Γεωργία Κόρμπου, Business Development Director της Braincandy Group, έδωσε από την πλευρά της ενδιαφέροντα ερευνητικά δεδομένα για το customer experience στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων, το CX στην Ελλάδα δεν έχει ηλικιακά group, βρίσκεται σε βασικό επίπεδο, ενώ και η ίδια τόνισε το σημαντικό ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα.
Το συνέδριο τέλεσε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), ενώ χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι Optimal HR Group και OTEAcademy, υποστηρικτές οι ignota.io και Mad in Media, ενώ Conference Experience Sponsor το Conferience.